ការសំរេចចិត្តអំពីការផ្សព្វផ្សាយលក់
ជំហានទីមួយ
ក្នុងដំណើរការប្រព្រឹត្តិនៃការផ្សព្វផ្សាយលក់
គឺកំណត់នូវគោលបំណងរបស់ការផ្សព្វផ្សាយលក់។ ជាថ្មីម្តងទៀត ការនេះត្រូវអោយសមស្រប
ជាមួយគោលបំណងនៃការទំនាក់ទំនង Marketing ហើយរួមមានការជំរុញការសាកល្បងនៃផលិតផល
ជំរុញអ្នកស្តាប់ គោលដៅអោយប្រែ ពីផលិតផលរបស់គូរប្រកួតប្រជែងមកផលិតផលយើង
និងការរក្សាជំនួយពាណិជ្ជកម្ម។
ជំហានទីពីរ គឺរៀបចំបែងចែកថវិការ សំរាប់ផ្សព្វផ្សាយលក់ទំនិញ ទៅអោយផលិត ផល ឬ ផ្លាកសញ្ញាផ្សេងៗ។ ការងារនេះអាច
ធ្វើក្រោយពេលវាយតំលៃ ការសំដែងសកម្ម ភាពក្នុងទីផ្សារ ឬផ្លាកសញ្ញាពីឆ្នាំ
ហើយកំណត់មើលថាតើ កិច្ចការផ្សព្វផ្សាយលក់ណាដែលចាំបាច់ចំពោះវា។
ជំហានទីបី
គឺជ្រើសរើសឧបករណ៍ផ្សព្វផ្សាយលក់។ឧបករណ៍ដែលសំដៅទៅអតិថិជន ចុងក្រោយគឺ
ក-Coupons
ខ-ការប្តូរជាសាច់ប្រាក់វិញ
គ-អោយគំរូ
ឃ-ឆ្នោតរង្វាន់
ង-ជំនូន
ច-ព្រឹត្ដិការណ៍ពិសេស
ដូចជាបុណ្យជាតិ ឬ បុណ្យប្រពៃណី
ឆ-ការបង្ហាញផលិតផល
និង
ជ-ការដាក់តាំងនៅចំនុចវិញ។
ឧបករណ៍
ដែលសំដៅទៅសមាជិកច្រកបែងចែក គឺ
ក-ពិពណ៌ពាណិជ្ជកម្ម
ឬសន្និបាត
ខ-ហ្វឹកហ្វឺនអ្នកលក់ក្នុងច្រកនិមួយៗ
ឬតំណាងអ្នកបច្ចេកទេស
គ-ការផ្តល់អប្បហារពាណិជ្ជកម្ម
ឃ-ខ្ទង់ចំណេញពិសេស
ដែលផ្តល់ចំពោះផលិផលថ្មី
ង-ផ្តល់ខ្ទង់សំរាប់សហការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម
ឬការផ្សព្វផ្សាយលក់
ច-ការបង្ហាញគំរូ
និង
ឆ-ការតាំងនៅចំណុចលក់។
ក្រោយពេលជ្រើសរើស
ឧបករណ៍រួចហើយ ត្រូវគូសគ្រោងរៀបចំកម្មវិធី ផ្សព្វផ្សាយលក់ទំនិញ។ ការងារទាំងនេះ
ពាក់ព័ន្ធដល់
ក-ពេលវេលា
និងរយៈពេលជាក់លាក់របស់កម្មវិធី
ខ-ទំហំគ្រឿងលើកទឹកចិត្ត
គ-លក្ខខ័ណ្ឌសំរាប់រួមចំណែក
និង
ឃ-ផែនការលំអិតសំរាប់ការអនុវត្តន៍។
ជំហានទីបួន
ប្រសិនបើផែនការផ្តល់រង្វាន់បានរៀបចំរួចហើយនោះ រយៈពេលនិង
រង្វាន់សំរាប់ឆ្នោតត្រូវកំណត់ជាក់លាក់ វិធាននៃការផ្តល់រង្វាន់ឡើង
ទំរង់ការផ្តល់រង្វាន់ត្រូវបោះពុម្ព ហើយការអនុវត្តន៍ផែនការ
ត្រូវបង្កើតឡើងសំរាប់ករណីដូចខាងក្រោម:
ការបែងចែកទំរង់នៃការផ្ដល់រង្វាន់
ទៅអោយសមាជិកច្រកបែងចែកនិង/ ឬអតិថិជនសង្ខេបការទទួលខុសត្រូវរបស់សមាជិកច្រកបែងចែកបែបបទសំរាប់ការចូលរួម
របស់អតិថិជននិងពិនិត្យភាពមានសិទ្ធកំណត់និងផ្សព្វផ្សាយ
អ្នកឈ្នះរង្វាន់និងបង្ហាញជាសាធារណៈ នូវអ្នកទទួលរង្វាន់។
ជំហានទីប្រាំ
គឺសាកល្បងដំបូងនូវកម្មវិធី។ ជំហាននេះសំរាប់ការពារនូវបញ្ហាដែលមិនអាចមើលឃើញ។
ជំហានចុងក្រោយ
គឺវាយតំលៃកម្មវិធីនៃការផ្សព្វផ្សាយលក់។ការឆ្លើយតបរបស់អតិថិជន និងសមាជិកច្រកបែងចែក
ក៏ត្រូវបានពិនិត្យផងដែរ។ តើគេបានសាទរចំពោះកម្មវិធីឬទេ? តើគេបានចូលរួមយ៉ាងទូលំទូលាយបែបណា?
ឥទ្ធិពលនៃកម្មវិធីលើកការលក់ អាចត្រូវបានវាយតំលៃ
ទោះបីជាវាមានការលំបាកក្នុងការបែងចែក
អោយដាច់ក្នុងការបែងចែកអោយដាច់កម្មវិធីផ្សព្វផ្សាយលក់ និងការលក់ក៏ដោយ។
No comments:
Post a Comment